fredag ♥

senaste dagarna har tillbringats med tjejerna o ias nya hund, elviz, hur söt som hellst! ;>
vid 3 tiden ska jag gå ner till stationen o möta leo som kommer från sthlm. han sover hos mig inatt. imorn äre dop för lilla melker också :D jag har blivit väldigt osocial här på bloggen men ska försöka skärpa mig, nu när jag har tagit bort min bilddagbok och allt med! :) igår var ja i skärgårn med mickan och malin. brännt upp hela min kropp har jag gjort med. helt röd överallt och den gör ont som fan! :( ia mådde inte så bra efter sin livmoderhalscancer spruta trorja så hon stanna hemma. jag ska ta min andra spruta den 29;onde. :)
här är en bild sen igår iaf, som ja har snott av mallan (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0