hela världen är så underbar

sett den för andra gången idag fast med tjejerna. tydligen finns det 2 olika slut på filmen, för den vi såg sluta inte likadant.. men i alla fall har umgåtts med dom idag, bara kollat film o slappat. det skulle vara dåligt väder idag men det sprack upp o blev ganska fint, men vi stanna inne ändå eftersom det blåste så mycket. har inte sovit så mycket inatt eftersom victor och hans kompisar har varit uppe så länge så vid 1 tiden inatt tog jag en liten mysig nattdusch, men inte somna ja lättar för det. och imorse vaknade jag av att alla 4 satt nere i soffan och klappade händerna.. då orkade jag inte med dom mer, så jag drog på mig kläder (snygg som ja va & trött) och sen knalla jag ner till oliwia och kolla på disney channel och åt frukost. fick höra att jag såg ut som en kines för att jag var så trött med.. av killarna dvs. nu sitter jag här och har inte lust för någonting alls, har fått erbjudande att sova hos oliwia men jag är alldeles för trött för det så jag blir nog hemma nu under kvällen och resten av natten. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0