sommarnatt ger en skönare feelin'

ställde klockan på 7 igår, så vakna vid 7 av justin timberlake.
bomba ia med lite sms att jag ville springa o wiiipss så satt vi på min cykel vid 8 påväg till hagadäck :d
härlig dag idag! oliwia skulle komma hit o jag antar att mallin o mickan också kommmer ♥
förutom att jag ska ta min andra livmoderhalscancer spruta vid 15 tiden :(
mamma följer med mig :D
om jag har tur kommer leo förbi en sväng efter jobbet ♥
dagen igår var en riktigt myspys dag. vi bakade pannkakor här, sen la vi oss o sola o då kommer det plötsligt vatten ballonger på oss. då är det självklart min bror o hans vänner som har lite kul, så vi springer efter som med vattenfalskor o allting slutade i mickans pol :$ sen grillade vi på hack, o spela fotboll.
puss, nu ska jag klä på mig lite kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0