ja suger på dehäraaaaa :<

ni ser rubriken, ja har fullt upp hela tiden ungefär och så har jag ingen ork.
idag iaf så vare ju skola, riktigt segt såhär efter lovet..!
var hos syster karin igen, ska träffa henne en gång till före påsklovet o checka av ;)
på påsklovet drar ja till sälen med aronssons med! :) ♥ längesen ja umgicks med den famlijen..
har nyss tränat, gick också ganska segt, har ont i benen o magen nu.. hahah!
imorn tror jag att jag skulle på bio med min kära familj, måste umgås lite med dom också =D
hahahah, jag kanske uppdaterar imorn, dt får vi se ;)
puss, ni får hare bra! ♥
mor & dotter bild, även lillebror i mammas mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0