min underbara helg!

fredagen tillbringades med mina bästavänner & leo och fille =D♥
vi åkte ut till skrägårn o myste lite, o åt kulglass osv.
sen sov leo här ♥
lördagen tillbringades med Mallan och Leo :D
vi gick runt, kolla på teen mom, åt pizza osv, mys mys!
på lördan sov ja hos leo, vi kolla film o myste, så alice in wonderland, trodde faktiskt att den skulle vara bättre. leo var så kul så han somna, men jag väckte honom (6)
dagen efter (söndag) kolla vi mest film. såg bland annat shutter island, ganska bra men fatta aldrig slutet.. hahah!
efter filmandet gick vi ut. mot 6 tiden drig ja mig hemmåt o plugga plugga plugga!
sen tog jag med mig wilmer ut o sprang också.
idag var det redovisningar, 2 stycken! engelska om new zealand och om lysräkan :D
fick beröm sen i matsalen av Gunilla (a)
hahahah, det kändes bra, o nu är det äntligen gjort!
efter skolan vänta ja på leo, sen gick vi till mig, han hämta sin cykel o sen drog ja mig vidare mot tjejerna! =D♥
vi prata massa, fota, cykla, åt chokladbollar, hade kul med ett rött läppstift osv!
onsdag sover ja antagligen med peoleo! o torsdag till fredag med tjejerna hos malin, det är ff! ;)
sen på fredagen åker jag till göteborg o hjälper min låtsasbror att inreda sin nya lägenhet ;) o lördagen ska ja o eva shoppppppppppppppppaaaaaaaaaa! =D
erkänn lite avis blir ni?! nu ska ja sätta på lite bra musik o msn;a lite med min älskade pojkvän, som tycker att jag är dryyyyyyyyyyyg =DD ändring på dt nu tänkte ja, pusss! ♥ 
bilder kmr nog senare från helgen =D♥
älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0