baby we can do it all night

Snart kommer leo hit och då ska vi nog hitta på något, eller så kolla vi på film och myser. Eftersom att vädret inte är så himlans kul idag. Han sover här inatt och imorn ska vi upp och kolla på tjejernas match i hallen och efter det ska vi inreda leos nyfixade rum i ölme och jag kommer troligen sova där. Det här kommer bli en underbar helg ♥
Skönt att det är fredag, det har gått väldigt fort. Idag hade vi engelska prov, gick riktigt riktigt bra känns det som! Jag har nyss varit nere och ätit våfflor som min (tro det eller ej) bror har gjort. Diskuterade även massa politik med Eva och Victor, för vi hade ju skolvalet idag! Eftersom att jag inte riktigt går in för det där med att rösta än, speciellt inte när det är "skolval" så därför kan jag berätta att jag röstade på Moderaterna. Ni får ha en fin helg, puss
Min värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0