23 mars 09

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjs (: <3
Idaaag var det skola , lr vad trodde ni ? xDD
Erika min gamla lärare kom och hade oss i matte (;
och sen kom någon som vi ska ha i matte i sjuuan :P
Efter skolan var jag med snyggingarna , vi såg lite av davinchi koden , har redan sett den men men ..
vi gjorde kladdkaks smet  mummss   =P
o så hoppa vi studsmatta , sen skulle liiwa på ridning och fotboll så vi gick till mickan o där var vi barnvakt åt den gooa ungen wille <3 men idag var han inte så go xP han sket ner sej xD hahahahahaha
men man gör väl så när man är liten antar jag ? ;D
Sen följde vi malin hem och jag pratar om att bryta goodisstoppet men jag vet inte..
 , jag kmr aldrig klara det endå så,....men vi får se ;D
faaaan jag har den där dåliga låten som mickan o malin sjunger på jämt på huvet !  den där
med the script , one day you wake up and blablalablabla ......
egentligen ska jag plugga nu men orkar inte , men jag gör litte senare xD
typ nått test lr nött imöra med oregelbundna verb i engelska,,,,
Just det om 2 månader prick , fyller 13 ;D den 23 maj o malin den 20 (:.<3
PussOhej <3 

Kommentarer
Postat av: Andre

Måste bara säga att du är fett fin1:*<33


Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0